تغذیه مناسب و اسباب کشی اصفهان !!!

امروزه در شبکه‌های مجازی یا اخبار درباره تاثیر تغذیه در سلامت جسم و روح زیاد شنیدیم.

شاید حتی شنیده باشید که در جمع‌های خانوادگی یا کاری درباره اینکه ما ایرانی‌ها تغذیه مناسبی نداریم بحث‌های زیادی می‌شود. در کل در این سال‌های اخیر هرکسی به دنبال درست کردنِ چرخه غذایی و خورد و خوراک می‌باشد.

نوع غذا و خوراکی‌هایی که مصرف میکنیم در معقوله اثاث کشی  و باربری در اصفهان و حمل اثاثیه منزل هم کاربرد زیادی دارد،

بطور مثال خوردن غذاهای چرب و سنگین شما را کرخت می‌کند که همین امر باعث می‌شود بلافاصله بعد از خوردن ناهار یا شام احساس خواب آلودگی کنید یا در هنگام بسته بندی اثاثیه منزل و حمل اثاثیه منزل در اصفهان زود خسته شوید و یا حتی امکان دارد احساس دل درد و حالت تهوع بهتان دست دهد.

پس سعی کنید غذاهای پروتئین دار و سبک مصرف کنید مانند سبزیجات، لبنیاتی مثل پنیر، گردو، بادام زمینی و از این دسته از خوراکی‌هایی که انرژی ما را تامین می‌کند.

واقعا میدونستی که تغذیه روی اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل دراصفهان تاثیر داره؟؟

تهیه چک لیست بسته بندی

چک لیست بسته بندی موردی هست که کمتر کسی به آن عمل می‌کند. چک لیست در واقع یک لیستی از کارهایی میباشد که باید به آنها عمل کنید،

از زمان خرید خانه جدید گرفته تا چیدمان وسایل در آن!

برای طراحی این لیست ابتدا باید کارهایی مدنظر دارید تا برای بسته بندی خانه انجام دهید را ذکر کنید و پس از انجام هر مرحله یک تیک جلوی آنها قرار دهید.

حالا اگر درباره نحوه طراحی این لیست مشکل دارید مقاله های قبلی ما را درباره چک لیست بسته بندی مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: تهیه چک لیست اسباب کشی

تقسیم بندی خانه جهت حمل اثاثیه منزل راحت

برای هرچه بهتر جمع کردن منزل و رو نظم و ترتیب کار کردن بهتر است که هر قسمت خانه را تقسیم بندی کنید. یعنی مثلا با خودتان بگید که امروز کلا آشپزخانه را جمع میکنم و فردا میروم سمت اتاق خواب ها! یا مثلا امروز نوبتِ تمیز کردن انباریست! اینگونه خیلی راحتتر و استاندارد تر میتوانید به سمت یک اسباب کشی مدرن حرکت کنید.

حمل اثاثیه منزل

تهیه کارتن بسته بندی در اسباب کشی

همیشه اولین قدمی که هر ایرانی برای اثاث کشی برمیدارد، خرید کارتن اسباب کشی می باشد. چرای آن هم مشخص است، بالاخره یک وسیله‌ای نیاز هست که وسایل بسته بندی شده را داخل آن ها قرار داد! به همین دلیل است که پدران ما تا حرف از جابجایی میشد، شروع به پیدا کردن کارتن خالی میکردند. ولی امروزه با وجود فروشگاه های ابزارآلات اسباب کشی خیلی راحت می توانید کارتن های مدنظر خودتان را خریداری نمایید. فروشگاه های آنلاینی مانند ایزی پک هم وجود دارند که این کارتن های ۵ لایه اسباب کشی را با مناسبترین قیمت در سایت خود عرضه میکنند تا شما در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

تهیه متریال مکمل بسته بندی اثاثیه منزل

همه ما میدانیم که صرفا کارتن اسباب کشی به درد جابجایی های ما نمیخورد و خرید چند ابزار دیگر مانند چسب و ضربه گیر و… نیز جزئی از واجبات است. به همین دلیل سعی کنید که متریال مناسبی نیز تهیه نمایید تا ایمن سازی اثاث منزلتان به نحو احسن انجام شود. برای اینکه نوع این ابزارها برایتان مشخص شود چندتا مثال می‌زنیم: پلاستیک حبابدار ضربه گیر جهت ایمن سازی لوازم شکستنی و بزرگ خانه، بقچه لباس زیپدار جهت بسته بندی البسه و لحاف ها، چسب پهن برای محکم کردن کارتن اثاث کشی و پلاستیک حبابدار، کاتر برای بریدن اضافه جات ابزارها و…

تفکیک کردن کارتن های بسته بندی در اسباب کشی

بعد از اینکه تمامی وسایل خانه را درون کارتن اثاث کشی قرار دادید، بهتر است که تمامی جعبه ها را از هم تفکیک کنید تا در هنگام باز کردن و چیدمان آنها در محل جدید بدانید که کدام جعبه مناسب کجای خانه است. برای اینکار هم می‌توانید از برچسب های رنگی که مخصوص اینکار ساخته شده اند استفاده کنید، به این روش که هر یک از رنگ‌‌های چسب را به یک قسمت خانه اختصاص دهید و با علامت زدن روی کارتن بسته بندی مشخص کنید که کارتنی که فلان رنگ را دارد مخصوص کجاست! همچنین میتوانید از ماژیک‌های رنگی ضد آب استفاده کنید تا در هنگام جابجایی پاک نشوند. درضمن برچسب‌های تفکیک کننده‌ای هم وجو دارند که می‌‌توانید محتویات داخل کارتن اسباب کشی را بطور کامل بنویسد. برای مثال اگر وسایل اتاق خوابتان را جمع آوری کردید روی برچسب مورد نظر بنویسید “وسایل اتاق خواب من!”

بسته بندی طلا و جواهرات در اسباب کشی اصفهان

طلا و جواهراتی که در هر منزل وجود دارد جز وسایل گرانقیمت محسوب میشود که گم شدن آنها اوقات همه ما را تلخ می‌کند. هرچقدر هم که نیروهای جابجایی خبره و زبردست باشند بازهم امکان دارد که یک تکه از طلاهای شما مفقود شوند. به همین دلیل برای جلوگیری از این مشکل خودتان با ماشین شخصیتان این لوازم را جابجا کنید یا می‌توانید به دست یکی از آشنایان قابل اعتماد بسپارید و بعد از سکونت در محل جدید مجدد از آنها پس بگیرید.

باربری در اصفهان

در این مدت که درحال جمع کردن وسایل خانه هستید، حتما به دنبال یک باربری مناسب هم میگردید.

حتی میتونم قول بدم که از ده جا استعلام قیمت کردید و سعی کردید یک انتخاب به صرفه و در عین حال مناسب داشته باشید.

حالا چجوری باربری خوب پیدا کنیم؟

اول از همه بحث قیمت در پیش است، پس بگردید و جایی که بهترین قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان را پیشنهاد میکند را انتخاب کنید.

همچنین از آشنا و فامیل هم پرس و جو کنید و ببینید که در جابجایی های قبلیشان با چه شرکتی همکاری داشتند و آیا راضی هستند یا خیر!

این روش ها می‌تواند تا حدودی شما را در زمینه انتخاب باربری در اصفهان و بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان راهنمایی نماید.

تمیز کردن منزل جدید در اسباب کشی

قبل از اینکه به منزل جدید جابجا شوید حتما نسبت به شست و شوی و تمیزکاری منزل جدید اقدامات لازم را انجام دهید.

زیرا زمانی که وسایل داخل خانه جدید قرار میگیرد گردگیری آن سخت می‌شود: اولا اینکه خیلی از فضای منزل را اشغال کرده که همین امر سبب می‌شود که دسترسی به برخی از قسمت های خانه جهت تمیزکاری سخت شود.

 دوم اینکه اگر وسایل داخل خانه باشند و ما خانه را گردگیری کنیم، امکان دارد که کثیفی های خانه به اثاثیه منتقل شود و مجبوریم مجددا لوازممان را بشوییم.

تماس با وحید بار جهت بسته بندی و حمل اثاثیه منزل در اصفهان

در نهایت اگر وقت اینجور کارها را ندارید و یا بنا به هر دلیلی علاقه‌ای به بسته بندی وسایل منزل ندارید، می‌توانید از خدمات شرکت باربری در اصفهان وحید بار جهت بسته بندی و حمل اثاث خانه به منزل جدید استفاده نمایید.

درضمن شرکت حمل اثاثیه منزل وحید بار با ارائه خدمات بسته بندی و اسباب کشی می‌تواند در پروسه جابجایی کمک حالتان باشد.

یعنی از صفرتاصد فرآیند اسباب کشی را به  شرکت حمل اثاثیه منزل وحید بار بسپارید تا با خیال راحت به یک منزل جدید جابجا شوید.